ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД обявява публичен търг
на основание Решение № 30/28.04.2025 г.на Управителят на ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД
О Б Я В А
Открита е с Решение № №30/28.04.2025 г.на Управителят на ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД процедура за провеждане на публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем за срок от 3 (три) години на част от площ недвижим имот – собственост на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД, представляващ както следва:
Процедура по провеждане на търг с явно наддаване за отдаване под наем за срок от три години, считано от датата на сключване на договора на помещениe с предмет на дейност лекарски кабинет: помещение с площ 16.00 кв.м.,обща манипулационна, ползвана от 7 лекарски практики с разпределена площ по 2.30 кв.м. Прилежащи общи части за общо ползване към лекарски кабинет и обща манипулационна , чакалня с разпределена площ по 21.20 кв.м. санитарен възел с площ 5.50 кв.м.,площадка за съхранение на опасен отпадък с код 18.01.03, находяща се на ет.1 ляво крило, находящи се ет.1 дясно крило към основата сграда на ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД,бул.“Народни будители“ №5 гр. Варна. Отдаваното помещение следва да се ползва само за лекари кабинет, като тази дейност не създава риск за живота и здравето на пациентите и служителите на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД и наемателите на други помещения в сградата и за имуществените права на физическите и юридически лица.
· Начална месечна наемна цена:330.00 лева, без ДДС.
· Депозит за участие в търга: в размер на 396.00 лева без ДДС (10% от годишната стартова наемна цена), платими по банкова сметка на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД
· Стъпка на наддаване: 33.00 лева без ДДС(10 % от началната стартова месечна наемна цена);
· Начин на плащане на наемната цена: по банкова сметка на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД ;
· Дата, час и място на провеждане на търга: на 16.05.2025 г. от 14:00 часа в сградата на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД на адрес - гр. Варна, р-н „Аспарухово”, ул. „Народни будители” № 5, ет. 4, кабинет № 407;
· Ред, размер и начин на плащане на тръжната документация: цена на тръжната документация – 50.00 лева, платими по банкова сметка на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД. Тръжната документация се получава от кабинет № 407 на ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД, след предоставяне на платежен документ за платена такса;
· Условия за оглед на обекта – всеки работен ден от 09:00 до 15:00 часа до 15.05.2025 г.
· Срок за приемане на заявления за участие в търга - до 15:00 часа на 15.05.2025 г.
Участниците в търга подават заявление за участие в търга и прилагат към него следните документи:
Участниците в търга подават заявление за участие в търга и прилагат към него следните документи:
- заявление-декларация за съгласие за обработване, съхраняване и архивиране на лични данни;
- актуално удостоверение за регистрация за юридически лица и еднолични търговци от Агенция по вписванията или посочване на БУЛСТАТ/ЕИК.
- платежен документ за внесен депозит;
-.платежен документ за закупуване на тръжната документация.
- декларация за получаване и запознаване с тръжните условия и за извършен оглед на обекта;
- декларация за неразгласа на информацията, предоставена във връзка с участието в търга (декларация за конфиденциалност);
- декларация че кандидатът няма просрочени задължения към ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД, както и че не води съдебни дела с ДКЦ „Св.Иван Рилски – Аспарухово-Варна“ ЕООД.
- декларация за липса на непогасени подлежащи на принудително изпълнение задължения за данъци, мита и задължителни осигурителни вноски;
-декларация, че участникът не е обявен в несъстоятелност, не се намира в производство за обявяване в несъстоятелност и не се намира в ликвидация
- декларация за липса на задължения за местни данъци и такси или други задължения към Община Варна;
-декларация за несъстоятелност и ликвидация;
-техническа спецификация на автомата
-подписан проект на договор за наем на помещение
1.11. Заявлението за участие в търга и приложенията към него се подават в запечатан непрозрачен плик в срока, посочен в т.1.10. Върху плика се отбелязват името на участника/фирмата и цялостното наименование на обекта на търга.
Условията за участие в търга са подробно изложени в тръжна документация, която се получава от кабинет № 407, ет. 4 ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД, гр. Варна, кв. Аспарухово, ул. „Народни Будители” № 5
Документите за участие в търга, окомплектовани съгласно изискванията на тръжната документация, се подават до 15:00 часа на 15.05.2025 г. в кабинет № 407, ет.4 на ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД.
За допълнителна информация – кабинет № 407 на
ДКЦ „Св. Иван Рилски – Аспарухово – Варна” ЕООД,
тел.: 052 370 561