• НАЧАЛО
  • ДРУГАТА ВЕРСИЯ
  • ПОЛИТИКА
  • РАЗСЛЕДВАНЕ
  • ОБЩЕСТВО
  • ПАРИ
  • ИНЦИДЕНТИ
  • СПОРТ
  • ЛЮБОПИТНО
  • ТЪРСЕНЕ

Двойно увеличение на обажданията в Контактния център на НОИ през 2020 г.

Петък, 08 Януари 2021 13:11

IncreaseС повече от два пъти се е увеличил броят на входящите обаждания в Контактния център на Националния осигурителен институт през 2020 г. спрямо година по-рано. През последните дванадесет месеца на телефон 0700 14 802 са постъпили общо 804 868 обаждания, броят им през 2019 г. е 333 868.

Над 85% от запитванията получават решение още с първото свързване с центъра, средното време на един телефонен разговор е под две минути и половина, показват още статистическите данни. Обработените обаждания са 203 727, което е увеличение от над 15%, при положение, че е използван същият кадрови ресурс и се отчита сложността на възникналата ситуация.

Най-голям брой обаждания са свързани с болнични и майчинство - близо една трета от контактите. От условията за отпускане и изплащане на пенсиите са се интересували 23% от питащите, други 14% са търсили отговори относно обезщетенията за безработица. Само 3% са имали въпроси относно електронните услуги на НОИ.

Основната причина за повишения трафик е обявеното в средата на март м.г. извънредно положение и предприетите спешни антикризисни мерки и усилия на НОИ за улесняване на гражданите чрез предоставяне на услуги от разстояние.

Тарифата за разговори към единен телефонен номер 0700 14 802 за връзка с Контактния център на НОИ  от фиксираната мрежа е на цената на един градски разговор  за цялата страна. За разговор от мрежата на мобилни оператори, включително и международни се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план.

 


ВерсиЯ.бг. ПОЛИТИКА. РАЗСЛЕДВАНЕ. ОБЩЕСТВО. ПАРИ. ИНЦИДЕНТИ. СПОРТ. ЖЪЛТО.
ВерсиЯ.бг. © 2011-2024. Всички права запазени. Позоваването е задължително.